top of page
Elegant and flexible, strong and vigorous, candid and energetic. The Willow Tree finds itself among the steep hills of Valdobbiadene, a blissful home.
It has always been an effervescent worker on the vineyards and its roots sink deep into the rich silicon soils.
Salìs offers a culinary experience that focuses on the attentive selection of natural ingredients brought to the plate, partnered by the creative momentum of exsperimentation. Everything then is supported by knowledge and respect for tradition.
Chiara and her dynamic team work daily to nurture the growth of Salìs, with endless curiosity, research and training.
Il ristorante si trova in un antico edificio, un tempo adibito a stalla e magazzino, costruito con i sassi tipici della zona, ancora chiaramente visibili.
Nel restauro del 2010 sono stati ricavati gli spazi per il Salís Ristorante, un centro benessere con piscine, e 4 camere dotate di ampie vetrate a tutta altezza, che consentono all’ospite di avere una vista panoramica su tutte le colline circostanti.
Il centro benessere e le camere, fanno parte di un progetto più ampio che fa riferimento al vicino Agriturismo Due Carpini, situato a pochi passi. L’edificio in cui trovano spazio le 5 camere “Due Carpini” destinate agli ospiti era la vecchia casa dei contadini che curavano le viti del cartizze del podere ed è sovrastato, da due carpini bianchi secolari.
Chiara’s cooking reflects the essence of these elements, but it also expands to embrace and reinterpret the colours and flavours across all of Italy.
bottom of page